Na portálu Jungheinrich PROFISHOPu máte možnost přihlásit se pomocí předem registrovaného hesla, zaregistrovat nový účet nebo si objednat jako host.
Přihlášení:
Můžete použít své přístupové údaje pro přihlášení kliknutím na „Přihlášení“ v meta navigaci na samém vrcholu stránky (pokud používáte smartphone, najdete tuto funkci v menu).
Pokud jste již přihlášeni, máte možnost přístupu k ‚Můj účet„ na stejné pozici v meta navigaci.
Pro přihlášení budete potřebovat svoje Uživatelské jméno a Heslo. Pokud jste zapomněli jedno z nich nebo obojí, stačí kliknout na odkaz níže v přihlašovací oblasti. Můžete resetovat zapomenuté heslo a nechat si své uživatelské jméno zaslat e-mailem.
Registrace:
Pro novou registraci, klikněte nejdříve na funkci „Přihlášení“ v meta navigaci nahoře. Na této stránce stačí zadat požadované osobní a firemní údaje v oblasti vlevo a vytvořit heslo. Toto heslo a e-mailová adresa se pak stanou vašimi uživatelskými údaji, které můžete použít k přihlášení do PROFISHOPu.
Výhodou pro registrované uživatele je přístup do „Můj účet“. Zde můžete využít mnoha nabídek služeb založených na vašich osobních údajích a vašich objednávkách.
Nyní můžete využívat všech výhod v sekci ‚Můj účet„, včetně přehledu objednávek, a objednávat rychle a bez opakovaného zadávání informací o vaší firmě.
Objednávka jako host:
Můžete rovněž provádět nákupy v Jungheinrich PROFISHOPu bez přihlášení nebo registrace. Jedná se o takzvanou objednávku jako host. Pro tento účel nepotřebujete přístupová data ve formě hesla. Na konci každé objednávky stále máte možnost vytvořit si kdykoliv účet, abyste mohli využívat výhod z oblasti ‚Můj účet„.
Kroky objednávky
Zadání objednávky na Jungheinrich PROFISHOPu již nemůže být snazší. V indikátoru průběhu v hlavičce je zvýrazněno, v jakém kroku procesu právě jste a co zbývá ještě provést.
Krok objednávky 1 – Košík
V prvním kroku vyberete požadované položky na stránce přehledu výrobků nebo na detailní stránce položky a přidáte je do košíku. Po kliknutí na žluté tlačítko přejdete přímo do přehledu košíku. Zelené zaškrtnutí znamená, že jste přidali položku.
Chcete-li pokračovat v nákupu, jednoduše klikněte na tlačítko ‚zpět„ v okně prohlížeče. V záhlaví označuje žluté zvýraznění a číslo v závorce, kolik produktů jste již umístili do košíku. Pohybem myši přes toto se zobrazí malý přehled položek přidaných celkem do košíku. V přehledu můžete kliknout na ‚Jít do pokladny„ a přejít do svého přehledu košíku.
V košíku můžete:
Změnit množství položky. Vymazat položku. Přesunout položku do „Seznam sledovaných“ Přidat položku přes „Přímá objednávka„ (pokud znáte číslo artiklu). Vytisknout přehled Pokračovat v objednávce!
Krok objednávky 2 – Přihlášení / Registrace
V tomto kroku máte možnost objednat jako host, registrovaný uživatel nebo nový zákazník. Jako host nepotřebujete k nákupu svůj účet. Nicméně, pokud jste registrováni nebo vytvoříte-li si účet, můžete využít všechny výhody, které jsou k dispozici v části ‚Můj účet„.
Veškeré podrobnosti o tom, jak se přihlásit a registrovat, lze nalézt zde: Přihlášení a registrace.
V tomto bodě lze také zadat jinou doručovací adresu a poskytnout dodatečné informace k doručení. Nicméně, toto jsou volitelné funkce a mohou být rovněž specifikovány v dalším kroku.
Krok 1 „Košík“ a krok 3 „Kontrola a objednávka“ lze zakliknout kdykoliv v procesu, chcete-li se vrátit se do této fáze. Pokud jste již přihlášeni a klikli jste na „Košík“, přejdete do kroku 3 jako dalšího kroku. Nemusíte znovu zadávat své údaje.
Krok objednávky 3 – Kontrola a objednávka
Zde si můžete zkontrolovat detaily své adresy a vaše položky v košíku a vybrat způsob platby.
Tyto možnosti platby jsou k dispozici:
Faktura Bankovní převod předem Kreditní / debetní karta
Chcete-li něco změnit ve fakturační adrese, klikněte na tlačítko „>Upravit fakturační adresu“. Otevře se oblast s předvyplněnými poli formuláře. Můžete provést změny přímo v tomto formuláři a potom je uložit. Předtím, než se aktivuje fakturační adresa, je nutné ji zkontrolovat u nás interně. Zpravidla k tomu dojde během několika hodin. Nicméně, svou novou adresu můžete používat okamžitě.
Pokud jste nepřidali jinou doručovací adresu v kroku 2, stane se vaší doručovací adresou automaticky fakturační adresa. Můžete ji také změnit pomocí „> Změnit doručovací adresu“. Opět můžete změnit předem vyplněná pole. Pokud nakupujete jako host, můžete spravovat pouze tuto adresu. Pokud jste registrovaným uživatelem, můžete si vytvořit adresář a přidat nové adresy. Máte pak možnost vybrat jednu z adres v tabulce pro každou objednávku.
Pokud si přesto chcete něco změnit v zobrazených položkách, klikněte na ‚Košík„ na ukazateli průběhu pro přechod do kroku 1, kde jsou opět k dispozici všechny možnosti popsané v ‚Krok objednávky 1„.
Nakonec akceptujte „Obchodní podmínky“ a klikněte na „Odeslat objednávku“.
Krok objednávky 4 – Platba
Pokud jste se rozhodli pro 'Kreditní / debetní karta', pak přejděte do kroku 4 zadejte své platební údaje. Ty budou samozřejmě považovány za důvěrné. Jakmile zadáte údaje k platbě, budete přesměrováni na stránku s potvrzením objednávky.
Potvrzení objednávky
Budete přesměrováni na stránku „Děkujeme vám“, kde bude potvrzeno, že vaše objednávka proběhla úspěšně.
Jako přihlášený uživatel máte nyní možnost navštívit svůj účet a využívat služeb vztahujících se k vaší objednávce. Například můžete zkontrolovat stav objednávky.
Pokud jste zadali objednávku jako host, můžete si v tomto bodě ještě vytvořit svůj účet.
A to je vše – vaše objednávka byla vytvořena!