Bezplatné poradenství

Doručení


 

Jak vysoké jsou náklady na dopravu?

Ceny uvedené v našem internetovém obchodě a katalogu nezahrnují náklady na dopravu ani zákonnou DPH platnou v době fakturace. Náklady na dopravu jsou 130 Kč net v rámci Německa. Z hodnoty zboží ve výši 1300 Kč (plus DPH), doručení v rámci Německa zdarma

Jak dlouhé jsou dodací lhůty?

Dodáváme co nejrychleji - přesnou dodací lhůtu najdete na stránkách jednotlivých produktů.

FPro produkty dodávané poskytovateli balíkových služeb platí dodací podmínky příslušného poskytovatele balíkových služeb. Pro produkty, které jsou doručovány přepravní společností, platí dodací podmínky volné nakládací hrany. Ve třetím kroku objednávky můžete zadat adresu pro doručení, která se liší od vaší adresy, a spravovat svůj adresář.

Jak probíhá proces vrácení?

Pokud si přejete zboží vrátit, kontaktujte nás prosím prostřednictvím Stížnost Spojte se s námi.

Rád bych viděl stav své objednávky.

V části „Můj účet“ v sekci „Moje objednávky“ můžete u každé zadané objednávky zjistit její stav. Tyto stavy jsou „Otevřená“, „Probíhá“, „Dokončená“ a „Zrušená“. To znamená, že máte vždy přehled o tom, jak daleko jsme vaši objednávku zpracovali.

Potřebuji pomoc s montáží/opravou.

I když si objednáte pohodlně online, nemusíte se obejít bez našeho zákaznického servisu ve vašem okolí. Staráme se o to, co dodáváme! Jeden z našich více než 1000 servisních techniků po celém Německu vás rád navštíví a poskytne vám individuální podporu přímo na místě. Na požádání naši technici zákaznického servisu zajistí, aby byly naše výrobky u vás instalovány v souladu se zákonnými požadavky.

To znamená, že náš zákaznický servis je vám k dispozici, když jde o montážní úkoly, když potřebujete individuální řešení logistických problémů nebo když máte technické dotazy k objednaným výrobkům.

Nabízíme vám také možnost domluvit si bezplatnou konzultační schůzku s jedním z našich regionálních poradců Jungheinrich PROFISHOP přímo u vás.

Pokud potřebujete odborné poradenství nebo odborný zákaznický servis ve vaší společnosti, jednoduše nám zavolejte a domluvte si schůzku: +420 313 333 193.

S mou objednávkou není něco v pořádku.

Pokud nejste po obdržení zboží spokojeni, zašlete nám prosím servisní dotaz. V oblasti „Můj účet“ v sekci „Moje objednávky“ nám můžete u příslušné objednávky zaslat servisní požadavek prostřednictvím odkazu „> Servisní dotaz k objednávce“ a popište nám svůj problém související s objednávkou. Váš případ prověříme a co nejrychleji se vám ozveme s řešením.

Jak bude moje objednávka doručena?

Typ doručení závisí na tom, jaké produkty jste si objednali. Chcete-li získat tyto informace o své objednávce, obraťte se na zákaznický servis, a to buď prostřednictvím stránky Kontaktní formulář nebo telefonicky na čísle +420 313 333 193

Máte nějaké dotazy?